Vad gör man när man är hemma, förkyld, har världens lust att dansa, men kan såklart inte på grund av förkylningen?
MAN NÖRDAR DANCE PRACTICE VIDEOS. 
Lite så kan man beskriva min dag idag, hihi... Delar med mig av några av mina favoriter!
 
1. BTOB-Wow// 2. VIXX-Error// 3. BTS- N.O //4. Got7- Girls Girls Girls
 
 
 
 
 
 
 
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad roligt. Jag är totalt värdelös på att dansa, men det är kul:)

Klara Andersson

gud så bra dom var!

Sara

Krya på dig ! Lite så känner jag med, fick ställa in mina danslektioner idag då jag är riktigt ordentligt sjuk :( Så tråkigt när man måste höra av sig till alla elever och meddela att dansen är inställd :(

Aschmanda

- Glöm inte och vara med i min Veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka ! <3 Gogogo!

http://aschmandas.devote.se/blogs/29664567/winnerblog-of-the-week-4.htm#WriteComment

Caroline Blomberg

bra videos! hoppas förkylningen släpper snart! kram

J

sv:
tack så mkt :)

Anonym

Sv: den fungerar halvt hehe :P

Nelly

Härliga videos :) Men mindre härligt att vara sjuk :/ Krya på dej!

Sarah

Hoppas att du är frisk idag :)
Krya på dej annars :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Hahah va skoj :)
Kram Hanna!

Josefine

Hoppas du blir frisk snart!

sv: Tack!
Ja det är väldigt härlig känsla :)

KEAMY

sv: Hihi ja jättemysiga :D Kul att du gillade dem!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress