23 januari 2015

Helgen.

Okategoriserat

Hej!
Ridningen igår blev det ingenting av, mådde inte alls bra så stannade hemma och pluggade. Lyckades ta mig till skolan idag i alla fall trots halsont och genomförde matteprovet som ändå kändes bra. :) Ikväll väntas en lugn kväll, men imorgon desto livligare! 

Farmor fyller år så det blir lunch med släkten, sen på kvällen middag och mina kusiner kommer hit och sover över. Jag ska även smita bort till stallet och fixa kvällsfodringen. :) Hoppas jag känner mig lite kryare imorgon! 

Ha en fin kväll, kram!
Elin karlsson

Vad skönt att det kändes bra på matte-provet! Hoppas du snart blir bättre :) Kram

Josefine

Hoppas matteprovet gick bra och att du mår bättre nu!

sv: Ja, hon har opererats nu men hon fick inte följa med hem, hoppas vi får hem henne imorgon :)

KEAMY

sv: Kul att du gillar dem :D

Ida Husberg

Klicka gärna på denna länk: http://idahusberg.for.me/2015/januari/sheinside-collage.html
Och sedan länkarna som det står "här" på, så skulle du göra mig en jätte stor tjänst, det skulle verkligen göra min dag.
Tack snälla :)

Boel

Ursh, hoppas du blir bättre! Krya på dig :)

Sv: Ja verkligen :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du mår bättre idag så du orkar med allt du ska göra:)
kram

Ida Lindborg ♡

så mysigt, grattis till din farmor! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress