Åh, jag är så glad! 
Efter månader, mycket om och men och mejlkontakt med ett tiotal personer har vi i DeGeers Showgrupp äntligen fått en lokal! :D Vi har fått lov att vara i skolans danslokaler på onsdagseftermiddagarna.
 
För er som inte vet så startade jag för ett tag sen en helt ny elevförening på skolan som inriktar sig på sång och dans och nu kan vi äntligen dra igång. Det som sker nu är att jag kommer få ett kort (som beställs så snart som möjligt) så att jag kan komma in i lokalen med mina medlemmar (känner mig jätteviktigt när jag ska ha kort och kod och allt, haha) och det vet vi inte riktigt hur långt tid det kommer att ta. När jag har fått kortet kommer vi att kunna köra igång på riktigt, förhoppningsvis inom de närmsta veckorna!
 
Antingen kör vi första mötet nästa vecka i ett klassrum då vi bara ska lära känna varandra och ha lite mysigt och så, eller så kör vi första träffen när vi fått tillgång till lokalen, har inte bestämt riktigt än. Känns så lustigt att jag har all kontroll och är ledare, hihi. ^^ Det känns ändå bra och jag är så stolt över mig själv som dragit igång ett så stort projekt, och att jag vågat göra det!
 
Jag är så förberedd, har gjort världens planering för flera veckor sen och koreograferar och kollar videos jättemycket och är så taggad! Jag är dock nervös, det händer verkligen på riktigt nu, men det ska nog gå bra, hihi. ^^
 
Så nu kommer jag förmodligen spy ut massor av dance practice- videos för att göra av med min glädje och inspiration någonstans, haha. ;)
 
Hoppas ni får en fin kväll, kramar!
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vad roligt! Hoppas allt går bra med kortbeställningen och sånt! :)

Sarah

Va kul att ni har fått en lokal :)

Elin karlsson

Vad roligt! Lycka till :)

Emelie

Åh, va kul!

Boel

Åh vad roligt det låter :D

Sv: Tack <3

Anonym

Sv: det skulle bli skönt men blev tvungen att jobba idag ändå :/

Jessica

Vad kul :D

Sara

Åh vad roligt önskar dig lycka till :)

Jasmine

vilken fin blogg =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress