Igår var det lördag och den började med att jag tog tag i mina lådor och rensade dem. Härligt att ha det gjort! Sen tränade jag och gjorde inte särskilt mycket förens jag träffade Frida på kvällen. :) Runt 17.00 åkte vi och köpte lite gott och sen hem igen för spakväll med bastubad. Himla mysigt, även om kvällen bjöd på lite mer dansande än man förväntar sig på en spakväll, haha. Mycket prat och skratt blev det sjävlklart. En bra kväll med min pingla! ♥ Melodifestivalen såg jag inte igår, men såg utslagningen i alla fall och tycker att Jon Henriks låt var vacker. :) 
 
Idag då är det söndag och sista dagen på lovet och jag ska träffa fina Lilly. Jag har även varit kaninvakt hela veckan åt tre utekaniner så idag blir de hämtade också. Himla söta! I helhet tycker jag det har varit ett bra lov! Jag har dock av någon anledning vaknat innan klockan åtta varje dag och inte somnat om så mycket sovmorgon har det ju inte blivit. Jaja, skönt ändå! ^^
 


Sofie

Låter ju som en superkväll!

Erica

Mys med spakväll! :)

Sara

Gott! :D

hanna

åh så mysigt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress