Här kommer alltså före-och efterbilder på min klippning! Jag gjorde inte särskilt mycket, jag klippte det lite kortare där fram för att det skulle hända något och klippte bara det slitna i topparna. :) Inte jättebra bilder, men de får duga. De till vänster är före och de till höger är efter. Obsevera att mitt hår är lockat på efterbilderna då frisören fixade det. :) Väldigt nöjd är jag och så skönt att bli av med det slitna!
 
 


Hanna

hehe ja :D min linje är bäst!
gud så fint hår du har, långt och super fint!

Flisan

SV: det var den :)

gud så fint hår du har :)

Sarah

Va bra de blev :)

linah

wow vilket hår!

bella

va fint långt hår du har, är avis!!!

Josefine

Så fint hår du har!

sv: Tack desamma :)

Emma - engstromemma.devote.se

Åh så himla fint hår!

Celine

Men oj vilket långt och fint hår du har!
Hur mycket jag än försöker så kan jag aldrig spara så långt! Mitt hår blir för slitet :/

Anonym

Omg ditt hår är amazing💗

Svar: Åh, hihi, tack så jättemycket! ^^ <3
Alice None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress