Precis som förra året säger jag att jag kan omöjligt minnas allting jag gjort det här året och jag kommer förmodligen glömma hälften och komma på saker efter att jag publicerat inlägget, haha, men men, fick ihop lite ändå! Jag vet inte om allt detta är så intressant för er, men jag tycker det är roligt att ha att titta tillbaka på. ♥
 
Här kommer i alla fall lite minnesvärda händelser för mig under 2015, utan någon speciell ordning!
 
*Jag åkte på en tvåveckors bilresa genom Europa med Kroatien som mål. Påvägen hem stannade vi även i mitt älskade Verona, Italien!
 
*Jag jobbade mycket.
 
*Jag började övningsköra!
 
*Jag började tvåan på gymnasiet vilket äntligen drog igång mina mandarin-studier och jag har blivit ännu mer förälskad i språket. 
 
*Jag var på insparksfest för våra ettor iklädd toga och hade det himla roligt, och jag har fått många nya och härliga vänner bland ettorna!
 
*Jag lyckades stort med showgruppen och värvade fler medlemmar, vi hade även vår första uppvisning (dock innan vi blev såhär många).
 
*Jag har utvecklat min dans och koreografering väldigt mycket.
 
*Många timmar har spenderats med underbara vänner.
 
*Jag var på återträff med min gamla klass 9bm2 då vi såg de dåvarande niornas musikal.
 
*Jag påbörjade min kurs i film-och tv-produktion och har skapat mig några filmer.
 
Jag har även detta år utvecklats väldigt mycket med min älskling Gypsy.
 
*Jag medverkade på gymnasiemässan för att värva nya humanister till våren, och även på vårt öppna hus för att informera om showgruppen.
 
*För första gången på flera år klädde jag ut mig på halloween (vampyr) och hade ett litet party med några vänner! Jag fick även medverka på systers spökvandring i skogen och jag var nog räddare än barnen...
 
*Det blev officiellt ett år sedan jag hittade Got7 (observera att förra året nämnde jag i min resumé att jag precis hittat dem, hihi) och jag tackar dem igen för att de har skapat så härlig musik och gjort mig inbiten i genren och upptäckt nya grupper.
 
*Efter tre år hittade jag mitt konfirmationshalsband som jag var helt förkrossad över att ha tappat bort på det mest oväntade ställe jag kunde ana och jag grät av lycka.
 
*Jag kom igång mycket med skrivandet igen och nu skriver jag nästan varje dag!
 
*Har träffat otroligt många nya och underbara människor!
 
*Efter en liten kommentar på min blogg inleddes en underbar vänskap med fantastiska Linn. Nu hörs vi i princip varje dag och ser fram emot dagen vi äntligen kan ses. ♥
 
Ja, det var lite av mitt 2015! Nu taggar vi 2016 med nya möjligheter! 
För att fira in det nya året kommer några vänner hit till mig, ska bli så kul! ^^
 
Ha en jättefin nyårsafton och ta hand om varandra! 
KRAM.♥
Erica Andersson

älskar sånna här listor, verkar som ett bra år!

Flisan

sv: ja jag älskade mina värdbarn i Florida :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så mycket härliga grejer du varit med om i år :)

Netti Starby

Vad roligt att få läsa om ditt år. Gott nytt år fina du! Kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Ja det händer mycket ^^
Gott Nytt År! :D

Julia

Så kul att läsa!
sv: Åh tack vännen! Detsamma! Kram

sandra

kul att läsa :)

JoJo

kul att få läsa en sammanfattning av ditt år :D

sv; hihi ja jag är så nöjd med mina julklappar :D tack detsamma fina du! <3 hur ska du fira nyår? kram

Cajsa Lindahl

hehe det gjorde jag. :D massa ljus! :D hehe.. ;-) Älskar ljus. :P

Zara

Låter som ett riktigt bra 2015 för din del! härligt!
Gott nytt år!

Linn Strömberg

Så roligt att läsa Alice :D är så glad att jag har lärt känna dig under detta år! <3 Gott nytt år finastefinaste du!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som ett bra år! Gott nytt år fina du!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress