GOSH!
Bara en dag kvar till jul, vart tog tiden vägen?!
Gårdagskvällen och natten till idag spenderades i alla fall med min fina bästis. Massor av mys, prat och skratt (standard, haha) blev det såklart och även julklappsbyte! Så nöjd med allting, och hon blev väldigt nöjd med det hon fick av mig. ♥ 
 
Ikväll sen kommer mina underbara kusiner och vi får väl se om Jens vill bjuda på någon gästbloggning? ;) Har saknat honom så, så det ska bli riktigt roligt att träffa honom och de alla igen! ♥
 
IMORGON ÄR DET JULAFTON. ♥
 
Våra julklappar till varandra. Och nej, ni ser inte fel, jag fick socker... Internskämt, he.
 
 
 
miche - livsstil och bloggdesign

Längtar tills imorgon! :D

Linn Strömberg

Hahhaha socker?! xD Ska skicka min så du får den någon gång också (nej jag har inte skickat den än, hehheheh)

Terese

Åh så mys!

sv: Åh ja men det är en så himla fin säsong! Åh tack finis, detsamma till dig!!
Kramis

A M

Vad fina saker!
God Jul och Gott Nytt År! :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Helt sjukt att tiden går så fort :) Hoppas du får en trevlig jul :)

linah

GOD JUL!! <3

JoJo

vilka fina julklappar du fick :)

sv; tack! kul att du gillar örhängena :) ja veckan är bra so far och hoppas att den blir ännu bättre då julen börjar imorgon :) god jul fina du! <3 kram

MALIN

Mysigt med julklappsbyte :) Härligt att ni båda blev glada! Kram

Boel

Låter jätte mysigt :)
God jul!

Denise

Önskar dig en riktigt god jul! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress