Ungefär såhär kommer min vecka att se ut, mycket att se fram emot! ^^
 
Idag: Började dagen med att gå till brevlådan och skulle posta ett paket, men det var för stort så gick inte ned i lådan, haha. Det var på millimetern, så frustrerande. Så ska åka iväg och posta det senare idag. Sen tränade jag, och ska nu byta sängkläder och slå in julklappar. Ikväll ska vi också klä granen!
 
Tisdag: Städning och småfix som är kvar att fixa. På kvällen sover jag över med bestie!
 
Onsdag: Mer städning, och på kvällen kommer mina fina kusiner och sover över till fredag!
 
Torsdag: JULAFTON! ♥
 
Fredag: Mina kusiner åker hem, och vi åker till mormor och morfar och firar jul med dem.
 
Lördag och söndag: Oplanerat än så länge! 
 
Vad ska ni göra i veckan? :)
 
Kram! ♥
VERONICA - fashionblog

Härlig vecka! Självklart eftersom det är juuulavfton!! :) Underbart!

Flisan

sv: tack :D

JoJo

det låter som att du har en bra vecka framför dig :)
själv ska jag jobba två dagar till, slå in dom sista julklapparna, baka lite mer julgodis och sen på julafton så åker jag över till borlänge och familjen och blir där några dagar :)

sv; roligt att du gillar inlägget sötnos! :) tack girl, hoppas att du också får en bra ledighet ^^ kram

enya

Låter som en bra vecka :D

Celine

Är så taggad på julafton!

Emma Engström

Hoppas du får en superbra jul fina du! :D Kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Helt sjukt att det är julafton snart :)

linah

hur firar du jul iår?:D <3

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! Det skulle vara så grymt!

Sarah

Håller me om att de e irriterande när paket inte går ner i lådan :P

Anita

Ser ut som en bra vecka snygging! :D kram

Boel

Låter som en mysig vecka!

Denise

Vilken mysig vecka du har framför dig! :)

Anonym

jag vet bara att jag ska fira jul ;) men du verkar ha fullt upp :)

Emelie Andersson

sv: Ja jag håller tummarna även fast det känns ganska så omöjligt :( <3

MALIN

Det låter som en bra vecka :) Äntligen julafton på torsdag - det ser jag verkligen framemot! Kram

Linn Strömberg

Låter som att du kommer få en bra vecka! :D
Ska ta det lugnt, och sen fira jul ^^

Zara

Låter som en bra vecka!
Själv ska man träna, fira jul, fixa lite hemma och städa rummet. och på Lördag blir det att fira en kompis som fyller 20 år :)

Josefine

Låter som en bra vecka!

sv: Tack :)

linah

hoppas du får en suuper god jul imorgon!! <3

linah

hoppas du får en suuper god jul imorgon!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress