18 december 2015

18 december: Jullov!

Foton

NU HAR JAG JULLOV! ♥
 
Dagen började i kyrkan med musik och tal och sen samlades klassen i skolan och fikade tillsammans, gjorde en summering av terminen (som har blivit vår lilla tradition vid avslutningar, hihi) och gjorde ett julquiz som Alma och Jocke gjort! ^^ En jättemysig avslutning. ♥
 
Efter det tog jag mig en kaffe på Espresso House och umigcks med några vänner innan jag begav mig hemåt och kickade igång lovet med lite dans. Ikväll kanske fina Frida kommer hit och inviger lovet med mig, men vi får se. ^^
 
Kram på er!
 
Lite bilder från dagen, påminner om Copyrighten.
 
 
MartinaOlsson

Hej!
Jag har just nu en pågående julkalender i min blogg med härliga erbjudanden och tävlingar under varje lucka. De tävlingar som fortfarande är aktiva är följande:

Vinn ett superfint halsband från TIMI!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56715/julkalender-lucka-17-4/

Vinn ett presentkort på 300kr hos Confidentliving!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56689/julkalender-lucka-16-4/

Hoppas någon av dessa tävlingar passar dig :)
En ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december.

Celine

Så himla skönt med jullov alltså!

MALIN

Skönt med jullov! Hoppas du får ett riktigt bra ett! Kram

Catrin Monica Sandberg

Just nu har jag en liten jul tävling i sammarbete med todiefor.com där du kan vinna en valfri bikini. Kolla gärna in min blogg och var med. Chansen är stor och reglerna enkla! Kram

http://catrinmonica.devote.se/blogs/30277991/christmas-giveaway-w-todieforcom.htm#comment

caroline

såå härligt, njut av ditt lov!!

Boel

Låter som en underbar dag :D Ta nu ett välförtjänt jullov <3

Emma Engström

Vad härligt med lov, får mitt på tisdag! Kram

Linn Strömberg

Åh vad härligt! <3

JoJo

vad skönt med jullov! :D själv så jobbar jag bara tre dagar nästa vecka och sen får jag 11 dagars ledighet! :DD

sv; det skulle inte alls vara fel att åka till ett varmt land nu och dricka kokosmjölk direkt ur en kokosnöt ^^ kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Skönt med jullov :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress