Dagens humör: Glad!
 
Dagens mående: Bra!
 
Dagens låt: Everglow-Coldplay
 
Dagens vill ha: Jullov!
 
Dagens klädsel: Svarta byxor, marinblå tröja med djup rygg och vita lodräta linjer.
 
Dagens frisyr: Inbakad fläta.
 
Dagens längtan: Jullov!
 
Dagens planer: Först skola och sen sista ridlektionen innan jullovet, så då blir det inte ridning på två veckor.
 
Dagens beroende: Jag vet inte riktigt.
 
Dagens diss: Att det snart är jullov.
 
Dagens hiss: Att det snart är jullov. Ja, jag har samma diss som hiss, haha, finns olika anledningar till det. 
 
Ha en jättefin torsdag! ♥
jos

mysig lista!

Linn Strömberg

Jullov hade suttit jäkla bra!

MALIN

Vilken rolig lista! Denna snor jag gärna...om det är ok :) Kram

Netti Starby

Jag förstår att du längtar till lovet :-D Kram

N A T H A L I E

Härlig lista! :) kram

Merima

Såånt här är så kul att läsa! Fortsätt med detta :D
Hoppas din torsdag också är bra, kram

Zara

Så kul att läsa listor :)
Härligt att du mår bra o är glad! :)

Jhennifer

Härlig lista😀

Cajsa Lindahl

hihi ja! :D måste som sagt köpa väskan och toppen...me like very much! :)

Hanna

ja man kan ju inte alltid ha en massa inplanerat, jag har ju inge lov ja, eftersom ja jobbar hah! :(

Catrin Monica Sandberg

Just nu har jag en liten jul tävling i sammarbete med todiefor.com där du kan vinna en valfri bikini. Kolla gärna in min blogg och var med. Chansen är stor och reglerna enkla! Kram

http://catrinmonica.devote.se/blogs/30277991/christmas-giveaway-w-todieforcom.htm#comment

Emelie Andersson

Så skönt med jullov, det är du värd vännen! <3

sv: Ja det blev ett ridpass igår, gick himla bra :) tack finis <3

http://siliiins.blogg.se

Skönt med Jullov snart !

Terese

Roligt att läsa!

sv: Åh tack finis, och tack det hoppas jag också hihi!
Kram

linah

ha en underbar helg! <3

miningalinn

Kul lista!(:

Flisan

sv: jamen eller hur :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress