24 augusti 2015

VIXX LR- Beautiful Liar

K-pop

Det här är utan tvekan det absolut vackraste jag sett på länge. ♥
 
De två medlemmarna Leo och Ravi från VIXX samarbetade och skrev denna låt, Beautiful Liar. Jag blev så tagen. Den är otroligt vacker och konstnärlig, och att se dem samarbeta tillsammans var så fint.
 
Videon är så konstnärligt gjort och jag älskar hur de samspelar med varandra. Allt bara var så perfekt och vackert, verkligen konstnärligt, och skådespelet runtomkring är så häftigt.
 
Kort sagt, så handlar låten och videon om att Leo får en bröllopsinbjudan från en tjej han älskar, men han vill inte säga det för att göra henne olycklig. Ravi representerar hans inre känslor, ilskan och ångesten han känner över att hon ska gå, men han kämpar emot dem för att göra henne lycklig och berättar inte hur han känner. Därför är han en "beautiful liar."
 
Snälla, se den, den är bara några minuter,  det är de värda, det är verkligen ett konstverk. ♥
 
 
N

Vad fint!

johanna

fin blogg =)

Netti

Åh vad vackert! Kram

Cajsa Lindahl

Ja! Speciellt med tanke på att resten av veckan är packad med saker att göra och sedan börjar skolan och då blir det inte mycket ledig tid. :P

Linn Strömberg

BÄSTAAA!!

JoJo

ska lyssna! :)

sv; ja det var kul faktiskt! :D drängarna spelade live under kvällen. haha!

Emelie Andersson

jag ska ta och kolla in den :)

sv: ja även fast jag såg väldigt lite så var det maffigt, vilka hästar alltså :)

Lady Mischievous

Ja det var verkligen ashärligt, hade det riktigt bra på mitt besök i Sverige :)

JOHANNAOFSWEDEN !

Så fint!

SV; Aha, jag går ett naturbruksprogram med inriktning häst :)

Matilda Johansson

Spännande! :)

Jeanette

Jag gillar videon :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Fin musikvideo :)

MADDISENJ.SE

Så fint

Erica

Åh, jag älskar när man känner så om nånting. När det liksom bara känns så perfekt. <3

Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare - Entreprenör

Ska lyssna på den direkt jag kommer hem! :D (inget ljud på min jobbdator -,-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress