Halloj!
Sista dagen på lovet idag. Imorgon drar skolan igång igen och jag är väldigt nöjd med mitt lov, det har varit väldigt bra med många härliga dagar! ^^

Idag då började dagen med en springtur med pappa och syster. Vi sprang runt sjön och jag som egentligen inte alls är ett fan av löpning, haha, tyckte ändå det var rätt skönt. :) När vi kom hem var jag ju redan igång så körde ett danspass på det också! Har lärt mig två nya danser på två dagar och började med ännu en idag, haha. ^^ Mitt lov kan nog beskrivas med himla mycket dans!

Sen övningskörde jag en sväng med! Jag börjar verkligen sätta start och växling nu och växlade flera gånger mellan olika växlar utan problem. Känns väldigt kul att det går framåt! ^^

Hoppas ni haft en fin söndag och får en fin sista kväll på veckan, kram!





Jenny Karlsson

sv: tack så jätte mycket :D

fina bilder =)

Linn Strömberg

Härligt med träning! Och vad kul att övningskörningen går bra :D

patriciac.blogg.se

Så skönt att du är nöjd med ditt lov:)

linda

vilka fina natur bilder.

Denise

Låter som en riktigt bra dag! :)

Josefine

Måste också börja övningsköra, men måste gå kursen först..

sv: Ja det var super gott med grillat :)

Nelly

Men åh, så härligt det låter! ^^

Malin

Men vilka härliga bilder!

♫♪ sandra

ser härligt ut!

Olivia

Härligt att det rullar!

starsinlife.blogg.se

Vad ert väder ser härligt ut!! Då gillar man att springa😊

sara

Fina bilder!! :D

Beatrice Johansson

Så härligt att det går framåt med körningen!:)
sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress