19 april 2015

Ny header!

Okategoriserat

Ja, jag slängde ihop en ny vårheader. Kände mig lite kreativ och ville ha med mer saker som beskriver mig så det fick det bli! Det blev en bild på mig, en maskros i motljus, ett par converse som dansar balett för att visa mitt intresse för dans och mitt intresse för olika stilar, både inom musik och dans, en bild på mig och fina Gypsy och en bild på musiknoter för att jag helt enkelt älskar musik! 
 
Känner mig rätt så nöjd i nuläget. :)
 
 
Skorna och noterna hittade jag på Google, jag är inte ägare till bilderna. 
 
linah

den va jättesnyggt:D!

Hanna

den vart super fin:D

Cajsa Lindahl

Snyggt!

Sv. Jo då det gick rätt nej krånglade lite först bara men det löste sig. :)

Elin

Fin den var!

bexollila

Ja verkligen jätte kul för dem :D

Emelie Andersson

Så fin header, och du är ju så fin :)

sv: ja visst är dem :*

malinstuart

Gud va fin header!

Klara Andersson

fin ny header

fanny ahlm - hörselskadad

jo det gick helt okej =)

Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

sv; ja men kul att du tycker det! :DD

Linn Strömberg

Så himla fin!

Fanny

Vad fin den blev! :D

Emmelie

Den blev väldigt fin :-D

Annelie

jättefin! :)

Kaffehörnan

Riktigt fin header

Josäfin Andersson

Super snygg blev den! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress