Halloj!
Klockan är bara tio och jag har redan hunnit med ett träningspass och en ordentlig frukost! ^^ Då jag har blivit mer och mer av en morgonmänniska och knappt sover längre än till 7.30  (varför?!) när jag har ledigt så tog jag igår och idag träningen på morgonen istället. Himla skönt faktiskt!
 
Gårdagseftermiddagen spenderades då med mormor och morfar samt mina andra kusiner då vi firade påsk och umgicks. Mycket god mat blev det även denna gång! ^^ Idag ska jag träffa saknade Lilly och vi får se vad vi hittar på. :)
 
Hoppas ni får en fin tisdag, oavsett om ni har ledigt eller ej! ♥
 
 
 
fanny ahlm - hörselskadad

ja eller hur =D, åh tack så mycket =D

Hanna Victoria Sahlqvist

Men gud så härligt, jag älskar morgonpass :)
Ha finaste tisdagen nu, Kram Hanna!

Jeanette - Livet i London

Härligt med morgonträning! :) Tycker det är riktigt skönt att få en tidig start, då har man hela dagen kvar sen.

Sofie

Åh så gott det såg ut :)

Linn Strömberg

Önskar jag kunde gå upp så tidigt och vara lite mer produktiv :')

Emma

Det är härligt att vara uppe på morgonen, då känner man att man inte slösar bort dagen! :')

hanna

hihi tack jag försöker att kämpa på hårt :D

koehler

Duktig! Och smarrigt påskbord!

Jag skriver om skönhet, tips, tankar och åsikter. Jag är även syster till Jocke från Paradise Hotel och utbildad make-up artist. Kika gärna in! :*

Linn

Härligt med ett träningspass :)

Sara

Åh så gott allt ser ut :)

Jen

Mums! :D supergott allt ser ut

Erica

Härligt att få så mycket gjort på morgonen! :)

Alicia - Alicia And Stuff

Oj, vilken riktigt stor och mumsig frukost!

Flisan

sv: ja det gick jättebra hehe :P
haft en bra tisdag? :)

Emelie

åh så mycket gott! :)

Isabelle

Morgonträning är det bästa ! :D

Emelie Andersson

Åh vad massa gott :)

sv: Hihi så kul när man ser likheter :D

Jeanette - Livet i London

sv: Det är det verkligen :) Dom som gör dom dockorna är så otroligt duktiga!

linah

åh älskar morgonpass:D riktigt härligt.
och wow så mycke mat haaha

Malin

Men ååh så mycket gott!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vad hungrig jag blev nu!

Flisan

sv: vad bra, jora gårdagen var helt okej :P

isabelle

vad mysigt!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ser så himla gott ut, fast egentligen gillar jag inte så mycket påskmat:P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress