Hej!
Fredag idag och solen skiner, superhärligt!
Vaknade tidigt så tog tag i träningen vid klockan åtta. Det blev ca en och en halv timme konditionsträning med dans och koreografering. ^^ Så otroligt roligt! Håller på att lära mig en ny dans som jag gillar skarpt. Kan lägga upp den senare ifall ni vill ha ett hum av vad jag håller på med. ^^
 
Resten av dagen idag kommer spenderas med Lilly. Jag ska dit snart och vi ska köpa lite gott och ha picknick sen får vi se vad som händer. ^^ Vi var ju rätt spontana häromdagen så kanske blir så igen, haha.
 
Hoppas ni får en fin fredag! ♥
 


fanny ahlm - hörselskadad

ja hoppas jag med =D

isabelle

http://nouw.com/isabellejohanssons/fragestund-om-mobbning-18512979

Vill du synas för 700 unika besökare igenom att fråga 3 frågor om mobbning? Klicka på länken. Du får alltid dubbelt upp med kommentarer om du kommenterar min blogg 1 kommentar och du får 2!

Erica

Mysigt med picknick! :)

Sara

Så härligt med dans !

Emma Grann Fotografi

Fin bild :)

Emma

Va fin du är! :)

Linn Strömberg

Åh vad kul med dans :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress