Åh, kom och tänka på den här låten och blev så glad! Jag har inte hört den på jättelänge, men det är lätt en av mina favoritlåtar. Jag älskar när man snubblar över gamla favoriter! Får så mycket minnen, någon sommarkänsla och blir helt varm i hjärtat. ^^ Underbart! ♥
 
 
 
Nouw.Com/bexollila

Å Danny så snygg!!

Å va gullig du är ^^

Sara

Den låten är riktigt bra ! :)

Emelie Andersson

Åh vad jag gillar denna låten, många minnen :D

sv: så roligt att du tycker det, tack :D

Elin

Himla bra låt!

Cajsa Lindahl

Det hoppas jag med...tänkte försöka ta mig förbi jobbet idag men jag vet inte om jag pallar det...Men borde verkligen gå dit och hälsa på. :/

bexollila

Tycker jag verkligen dem är awesome :D

Mikaela

Den är riktigt bra :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Av: aa riktigt mysigt :) allt bra?

MATILDA ROSQVIST

han är duktig :D

Josefine

Så bra!

sv: Mitt nationella gick väl helt okej, ditt då? :)

malinstuart

åh äslkar den låten!

Amanda Jona [SPONTAN]

Den är ju så himla bra! :)

♫♪ sandra

åh den lyssnade jag också mycket på när den kom ut :)

Hanna Andersson

Åååh denna är ju såå bra!!

Klara Andersson

han e så bra

linah

han e grym:D!

Emma

Måste lyssna! :'D

Emelie

åh älskar låten!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress