18 september 2014

Star for life!

Musik

Godmorgon alla solstrålar! 
Sitter just nu på bussen med världens dimma och tänkte berätta om en rolig grej jag har hållt lite hemlig för er! 

Som många av er vet deltog jag som musikklasselev i två konserter som heter Star for Life. Man sjöng och dansade då med Triple and Touch och en afrikansk kör och det var bland det absolut roligaste jag gjort! De turnerade runt i Sverige för att samla in pengar mot AIDS. Nu när jag börjat gymnasiet tänkte jag att chansen att få göra något liknande igen var lika med noll, men inte då!

Rebecca känner en musiklärare som jobbar med det här och har fixat så att hon, jag, Frida, Moa och Ida ska få vara med igen! Så på tisdag blir det rep hela dagen och sen konsert, så taggad! :D Ska bli så roligt att uppleva allt igen. ❤️


Bild från Google.
MATILDA

Vad roligt :D

Sandra

kul det låter! Kram

MADDISENJ.SE

Vad roligt att få vara en del av något sådant!!

Beatrice Johansson

Så roligt:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress