Konserten igår var fantastsik. ♥
Dagen började med att vi tog bussen till grannstaden där vi åt mat innan repet började. Vi fick placeringar o.s.v och övade några låtar med den afrikanska kören och Triple and Touch. Det var så kul, men det kändes lite lustigt att vara äldre än alla andra, inte känna någon förutom de man var där med och inte ha resten av musikklassen där, som det har varit på varenda konsert. En anna grej som kändes lite konstigt var att denna gång var vi en i idrottssal och hade konsert. De två tidigare Star for Life- konserterna vi har varit med i har varit i Stadium Arena som är nästan 4-5 gånger så stor! Det kändes annorlunda, men det var roligt ändå. Vi hade lite raster härochvar och fick både fika och kvällsmat, kycklingfilé med klyftpotatis.
 
Klockan 19.00 drog det igång och det var så härligt! Alla minnen och känslor kom tillbaka och det var lite bitterljuvt. Vi sjöng och dansade hela konserten igenom och hade så roligt! Afrikanerna hade precis lika härlig energi som tidigare konserter och var så glada. Man blev så glad av att titta på dem! Jag trodde aldrig jag skulle få delta i sådana härligheter efter att mitt liv som musikklasselev slutat, men det fick jag ju. Så härlig konsert och jag är så glad att jag tog chansen att uppleva det hela för en tredje gång. ♥
 
Har ingen fräsch bild från dagen nu, men en film från repet kommer att komma och även en från kvällen.
 
 
Källa: Google.
 
Nelly

Åh, så roligt det låter! :D

Sarah

Va kul att de va så bra :)

V I L M A L A ♔

Åh härligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress