God eftermiddag! 
Sitter på bussen påväg hem nu i världens värsta väder. Det har spöregnat och blåst hela dagen och jag var nästan blöt in på skinnet när jag kom till skolan imorse. Usch. Jag invigde i alla fall mina nya röda kängor och min stora stickade tröja idag och jag älskar båda så mycket! ^^ I övrigt har dagen hittills varit lugn, bara tre lektioner. 

Imorgon är det äntligen dags att stå på scen igen för då är det dags för Star for Life-konsert! :D Rep hela dagen och sen konsert på kvällen. Jag är så glad och tacksam över att ha fått chansen att uppleva hela härligheten en tredje gång. ❤️ Tagga! 

Ha en fin eftermiddag!



LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, det är den verkligen :)

A D E L I N A

söt du är! :)

Sanna Svedin

Åh vad trist med sånt väder:(

Sanna Preifelt

Åh vad kul med konsert :) Hoppas det går bra!

Flisan

sv: tack det har gått bra idag med min fot :)

CECILIA

vad söt du är!!
sv: hihi, det är alltid kul med lite nytt :D
KRAM!

Sigrid

Stickade tröjor är helt klart det bästa som finns :D

V I L M A L A ♔

Så söt :D

MALIN

Här har det också varit tråkigt väder hela dagen..... Hoppas det blir finare imorgon!

LIENE

sv: Ja, den är toppen :D

Så kul med konsert!

NICOLE

Ja OJ vad det har blåst storm idag! Riktig höst :)

SV: Ja det var det :D

Aha okej! Då måste jag in dit och kika :)

MADDISENJ.SE

Ja fy vilket trist väder det varit idag!

Lydia

Vad fin!

Ida - foto & häst

åh så roligt med konsert, lycka till! :D
sv; tack så himla mycket ❤ tycker med det :D

Maja - böcker, tv/film, musik och vardag

Vad tråkigt med så dåligt väder, men hoppas det går bra med konserten :D

Life of Johanna

usch inte kul när man är blöt in på kroppen :(

Star for life lät spännande!

MATILDA

så fin :D

Liza Ludvigsson

Mysigt att få dra på sig nya höstkläderna! :)

Sofia R

så fin!!

Mirjam Wallmark

Vilket fint halsband! :)

Josefine

sv: Ja usch det är faktiskt läskigt med storm! :s

Emelie

Usch för regn ^^ Fin du är!

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med en lugn dag, men tråkigt med dåligt väder! :)

♀ THE REVOLT ♀

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawii! Ditt face hahahaha xD va söööt x'D*

Ska det vara :o min dator rättar ord av sig sj så face blev fack xD

milina.blogg.se

verkligen tråkigt väder :/

- ps. jag har en giveaway på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke!

A D E L I N A

sv: hihi tack :D

fashion

Fin bild! :D

Kashaya

Låter roligt.=)

Sara Håkansson

Vilken härlig blogg!

Haft en bra vecka?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress