10 september 2014

Onsdag.

Okategoriserat

Lång dag idag. Gick från 8.00-16.00. Den var ändå mysig på något sätt. :) Mellan klockan 11.00-13.00 serverar cafét gratis kaffe och te så jag och några vänner satte oss och myste med te en stund. Skolval hade vi ju även idag och det gick bra. Kändes spännande på något sätt och bra så att man får lite erfarenhet tills det är dags för en själv att rösta på riktigt. :)
 
Det var väl typ min dag, haha. Ingen träning idag för har en himla träningsvärk och tror jag kan ha överansträngt mig lite. :/ Mamma var ju hemma och var sjuk förra veckan och syster har varit hemma med feber i tre dagar. Känner att det börjar drabba mig med nu, speciellt halsen. NEJ. Hoppas i alla fall att syster blir frisk och att jag vinner över min kommande förkylning för på fredag bär det av till mina kusiner! Jens ska konfirmeras på söndagen så vi ska vara hos dem i helgen. ^^ Åh, känns som det var igår han var min lilla plutt, haha.
 
Upptäckte även PhotoBooth idag och i brist på annan bild får ni en sån, haha.
 
Trevlig kväll! ♥
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, PhotoBooth är ju typ världens bästa grej!

V I L M A L A ♔

hahahha söt!!

maja söderberg

haha söt bild :)

Josefine

Hoppas du inte blir sjuk! Vilken skola går du i? :)

Sv: Som tur var gick det över under natten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress