5 september 2014

Kort om dressyrpasset.

Hästar

Gårdagens dressyrpass med Gypsy gick sådär. Vi gjorde ingen speciell övning utan fokuserade mest på eget arbete och lösgörande moment. Vi fick inte riktigt samma kontakt som förra veckan, men efter lite mer än halva lektionen hittade jag rätt och kunde jobba henne rätt så bra i skritten. Det är jag nöjd med.
 
Traven blev helt okej, och det sista galopparbetet sa min ridlärare tydligen var väldigt bra, fast det inte riktigt kändes så, haha. Finns inte så mycket att säga, det är bara att kämpa vidare! Det kan ju inte gå bra alla gånger, då skulle man ju inte uppskatta de gånger det går bra. 
 
Ha en fortsatt trevlig fredag! ♥
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jo jag är också glad att det gick bra! men å andra sidan sitter jag inte så långt från marken på clooney som inte är så stor :)

Kul att det gick bra! <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, det var det verkligen :). Får ta tillvara på alla fina dagar nu så blir inte hösten så jobbig :)

Josefine ♡

Kan inte alltid vara på topp.

sv: Ja det var det :D

Josefine ♡

sv: Det är ju så bra och Roffe äger ju :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress