Som jag nämnt var det politikerbesök på skolan hela förra veckan då det kom representanter från de olika partierna. Denna vecka fortsätter det och idag var Miljöpartiet där med självaste Gustav Fridolin. Vi ville supergärna gå och titta då han är en himla duktig politiker för sin ålder och för att han ju är rätt känd, men nej, aulan var full så vi kom inte in. 

Väldig synd då vi sett framemot just den här dagen hela förra veckan och det hade varit väldigt intressant att höra deras politik och lära mig mer då jag tycker miljön är ett viktigt ämne. Dock så hände det en annan grej som gjorde min dag...:

Jag och några kompisar satt i skolans café när Gustav helt plötsligt kom in och passerade mindre än en meter ifrån oss! Han pratade och skrattade och tog sig en kaffe med sitt gäng och satte sig vid bordet bredvid oss! Vi fick en smärre chock och började viska och fnissa som de typiska tonårstjejerna vi är, och för att, ja, han är ju lite söt... 

Himla mäktigt faktiskt att se honom på riktigt. ❤️




Källa: Google.
milina.blogg.se

nice :)

MADDISENJ.SE

LÅter som att du haft en fin dag :D

V I L M A L A ♔

Åh gustav fridolin är bäst älskar honom och hans politik så jävla mke <3

Sarah

De e så tråkigt me politik :/

NICOLE

Synd att ni inte kom in - men kul att se han :D

SV: Ja det är hon verkligen =)

Vad roligt! Det är kul vad det blir för resultat även på skolan :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress