Jag har fler bästa vänner, och nej, jag tycker inte att det är fel att ha det heller. De betyder alla väldigt mycket för mig på olika sätt och jag har en sån tur att få ha dem i mitt liv. De har prytt min blogg flera gånger i olika inlägg, men nu tänkte jag dela med mig av en bild på min vän Tilda som inte har uppmärksammats lika mycket här, men som jag lätt skulle kalla en av mina bästa vänner. Vi har så mycket gemensamt, jag kan verkligen prata med henne om allt och jag känner att vi kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går. ♥

Här iklädda "spion/gangsterkläder" inför ett dansnummer. 



 
 
zeb

Nej men det är klart att man kan ha fler än en bästa kompis :)

My Fredblad

Gud vad kul! Underbar bild! Har du dansat länge? :)

Nikita

Sv: visst är det? Älskar citat, man blir så pepp!

emelie andersson

sv: ja det är det verkligen, eftersom man tillbringar så mkt tid där :D

Nelly

Härligt att du har många bra vänner :) Och vilken härlig bild! ^^

Ebba

Svar: tack så mycket :) behövde med foder eftersom snön kom till mig igår :(

Tack detsamma :)

Anita

Stiligt !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress