3 oktober 2014

Bullbak!

Mat och bak

Min andra studiedag har varit allt annat än lugn! Har dammsugit, dammat och bakat bullar hela dagen. Mamma fyller år imorgon och imorgon ska det firas lite extra med släkten med trerättersmiddag hemma hos oss. ^^

Kanelbullens dag är ju imorgon också, därav bullbaket. Det kanske inte är de vackraste bullarna mänskligheten skådat, men hoppas de smakar bra i alla fall. ;)

Nu har jag precis duschat och lite plugg blir det nog snart. Det är jättehärligt väder ute så det kanske blir en powerwalk med. Kvällens planer är lite lösa, men det kan bli en kväll med lite vänner. ^^





NICOLE

Men jag blir gaaalen va goooott! :D

SV: Ja det är en så skön känsla måste jag säga =)

Cornelia

Åh gud så sugen jag blev på bullar nu :(

sv: Ja det är väldigt skönT!

Anonym

Sv: tack :)
Haft en bra dag? :)

idategebos.blogg.se

vad fin blogg!:)

Mathilda Henriksson

Åhh hade helt missat att det är kanelbullensdag imorgon, men mums! Kanelbullar som är såå gott :D

linah

åå så gott:D!

Liza Ludvigsson

Åh så gott med bullar! Spelar ingen roll hur de ser ut så länge de smakar bra hihi ;)

♫♪ sandra

åh vill också baka bullar!

fashion

Gott! :D

Sara

Det viktiga är att de smakar gott :)

NICOLE

Jag måste ta o baka till helgen! :))

Clara

Så gott det ser ut!

Emilia

Vad gott med bullar!

Frida

Mums!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress