Jag vet, det har varit mycket inlägg av denna typ den senaste tiden och jag är medveten om att inte alla finner det intressant och tilltalande, jag vet. Jag måste bara få dela med mig och få ut mina känslor, hihi, och det är ju i grund och botten det bloggen är till för. :
 
Både jag och Tilda skrek när vi såg att denna video kommit ut och vi svimmade nästan när vi såg den. HUR UNDERBARA?! Detta är en Dance Practice av GOT7's senaste "Stop Stop It", men en annan, mer oseriös och underhållande, version. 
 
Till att börja med är de ju så charmiga att man smäller av och jag älskar hur de verkligen kan bjuda på sig själva och vara oseriösa. De dansar runt, kramas, skrattar, är överdrivet seriösa (vilket bara göra det hela ännu roligare) och får en bara att smälta. ♥
 
Lite namn kanske några finner intressant:
 
Youngjae- Blont hår
Jr. - Svart hår och fluga
Yugyeom- Rosa hår
JB (ledare)- Svart keps med text och blå- och vit tröja
Jackson- Svart keps och helsvarta kläder
Mark- Grå mössa och rödrutig skjorta
BamBam- Svart hår, rödrandig tröja med svart kavaj
 
Elin

allt bra?

Flisan

sv: tack men vi förlorade hehe :P

Emma Grann Fotografi

De verkar väldigt charmiga!

emelie andersson

sv: ja jag får göra det, och sedan imorgon ikväll också :) för nästa vecka blir det ganska lugnt med jobbet :)

Emmy

sv;
Tack snälla för omtanken!! Jag tar penicillin och örondroppar i en vecka och sedan med lite vila så är det över :D Nej, jag var ingen simtävlare i större utsträckning... Nu följer jag med som assisterande simtränare och det är supertrevligt! :D Jaaa hihi, massa kramar <3

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress