Idag är jag så glad! Ni vet ju att jag skrivit om lite hemliga möten och sånt, men inte avslöjat något? Jag har nämligen startat en elevförening vid namn DeGeers Showgrupp för oss på mitt gymnasie som gillar att sjunga och dansa och idag blev den godkänd! :D Jag är så himla glad! Enda sen jag kom på idén har jag satt ihop nummer och koreografier, planerat, satt upp affischer och haft mig och nu ska det sättas i verk. Är verkligen så glad och mina medlemmar är sååå positiva! :D
 
Härlig dag!
 
 
Källa: Google.
 
 
 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Va, nej men vad roligt:)

Sanna Preifelt

Ååh vad roligt för dig/er - grattis :)

Isabell

åh va kul! :)
kram

Nathalie 💋 Makeup & Art is my passion

men va roligt! grattis :D och lycka till!

Josefine

Gud vad roligt!

sv: Ja dom såg vädligt mysiga ut :)

Flisan

sv: najs :)

Beatrice Johansson

Så himla roligt!:D

sv: Ja, jag med:) Kramisar♥

Mohammedi's | Art, model & designer

nice

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!

Sarah

Va kul :)

Hanna

eller hur, att kämpa sådär bra är än inspiration till många! :D
har du haft en bra måndag ? :D

elin

Vad roligt, grattis!

Thea

Men åh så kul det låter!
Kolla gärna in på min blogg med foton på resor, hästar och höstlov! :)

Frida Christina

Vad kul, grattis! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så roligt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så roligt! :)

emelie andersson

ser att du har gjort om lite på bloggen :9 så fint!

sv: ja det är så mysigt, man får alltid en helt annan stämning sen :D

Boel

Åh vad roligt!
Grattis :D

Sv: Samma här :D

zeb

Vad roligt, grattis :)

My Fredblad

Gud vad coolt! Ska du ha auditions och sån också? ;)

Elin

Kul!

Sv: Tack snälla och vad mysigt! Älskar djur. :)

Emmy

Vad härligt med en massa positiv energi! :D

sv;
Hihi jaa, det var det sannerligen!! Tack så himla mycket, kram! :D:D

Emmelie

Va kul idé! Kommer säkert bli väldigt uppskattat av de andra eleverna :-D

Sara

Åh så roligt, grattis :)

Denise

Men åh så roligt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress