1. Jag älskar att dagdrömma och hitta på fina scenarior i mitt huvud.
 
2. Jag övertänker ofta saker.
 
3. Det högsta jag har hoppat med häst är 100 cm.
 
4. Jag älskar att skriva och uttrycka känslor.
 
5. Jag har aldrig haft några större svårigheter med att gå i högklackat.
 
6. Jag har ett flertal gånger fått höra att jag är "flickvänsmaterial", då med grunderna att jag är söt, snäll och omtänksam.
 
7. Folk blir ofta förvånade när jag säger att jag älskar att dansa streetdance.
 
8. Jag dricker varken alkohol eller röker och känner inte för att prova något av det heller.
My Fredblad

Gud vad jag passar in på dom där! Förutom den med hästen då jag inte rider! Men brukar du dagdrömma även om det är lektioner eller så? :)

Sara

Vad bra att du varken dricker eller röker :) Onödigt att pröva om man inte själv vill! Fin blogg också :)

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Michelle Petersson

Intressanta bekännelser ;)

SV: Ja de är superduktiga!! :D

Kram

Thea

Kul att läsa! :)
Kolla gärna in på min blogg för bilder på allt från åsnor till Paris!:)

milina.blogg.se

kul att läsa!

Emelie Andersson

Åh vad roligt att läsa, jag älskar verkligen att läsa detta!
Visa punkter passar även in på mig, kul :D

Sv: okej det låter ju super :D tack så mycket fina du, och desamma! :)

Lydia

roligt att veta!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress