30 november 2014

Första advent!

Okategoriserat

Redan första advent idag! ^^ Längtar så till jul! ♥
 
Har dock inte fått så mycket julkänsla än. Kände att den kom smygandes igår när jag och syster satte upp stjärnor och grejer, men jag tror mycket spelar in med att jag inte går i musikklass längre. Då började vi repa inför luciatåg, luciakonsert och julkonsert med jullåtar redan i början av november så då kom den tidigt! Känns väldigt lustigt faktiskt att inte ägna sig åt något sådant i år, det är faktiskt första året på fyra år som jag är utan repetitioner inför julkonsert o.s.v. 
 
Idag kommer mamma och pappa hem från Polen med, känns bra. Tills dess ska tiden ägas med mormor och morfar och kanske lite pepparkaksbak. ^^
 
Hoppas ni får en fin söndag och första advent! ♥
Elin

SÅ HIMLA MYSIGT! Tiden går så galet fort :o

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter inte helt fel att baka :)

ebba

svar: tack så mycket <3 ja, måste tillbaka till skolan nu så jag inte missar för mycket!

kram

Isabelle Johansson

Fin blogg du har :D Gillar din design kusiv stil är snyggt! Roliga inlägg och läsa med. Kram.

Emelie

Nej va kul att baka :D

Anonym

Sv: ja super najs hehe :P

Boel

Åh vad mysigt :D

Sv: Jag med! :D

♫♪ sandra

- jamen gör't!

Rebecka

Åh längtar också till jul!

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

Beatrice Johansson

Längtar också till jul!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress