Godmorgon! 
Idag har jag kompledigt så börjar inte förens klockan ett, superskönt! Självklart kan jag inte sova så länge som jag kan och vaknar vid sju, haha. ;)

Gårdagens konsert var jättefin. Låtarna gick bra och hela upplägget var fint. Det var så roligt att höra de små fyrorna (vi var alla årskurser i musikklass från 4-9 och två klasser från varje så sammanlagt 12 klasser). Alla var jätteduktiga och i slutet fick vi nior en varsin ros och ett litet tacktal för den här tiden på skolan. Efter det och under sista låten "Vi är blommor" som vi sjunger varje år brast det. Usch, vad tårarna rann och jag var långt ifrån ensam. 

Vi fotade lite kort före och efter konserten som kommer upp så fort jag fått tag i dem samt kanske en liten video med låtarna. Jag lovade ju en video från julkonserten med, men det blev det ju inte så slår väl ihop jul- och vårkonsert. Skulle ni vilja det?

 Alla killar i 6-9 har ju gått iväg då och då och övat i ett projekt som kallades "Manskör". Igårkväll fick vi äntligen höra resultatet av deras arbete, "I can't help falling in love with you". Jag skojar inte när jag säger att jag blev rörd till tårar både på rep och konsert. Det var så vackert med bara mörka stämmor och man blev så stolt över dem. Ja, jag är blödig. En jättefin sista konsert. ❤️

Planen för idag är att träffa lite vänner och äta lunch och sen åka till skolan. Efter skolan ska jag träffa några och öva en dans till musikalen! Nu kör vi fullt ut på den! ^^

Ha det bäst! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress