Jag hade en sån underlig dröm häromdagen. Första delen var såååå bra, haha, och när jag sen vaknade mitt i natten blev jag så besviken när jag insåg att den inte var sann. Seriöst en av de värsta känslorna. När jag väl somnat om blev samma dröm till en mardröm istället, haha...Himla jobbigt. I drömmar hänger ju oftast ingenting ihop och det gjorde det verkligen inte här heller, haha.
 
Jag skulle repa inför musikalen i aulan som låg på toppen av ett höghus och så var det massor av andra där och aulan såg jättekonstig ut. Jag gick backstage och där var helt plötsligt Yohio och Kiowa Gordon och resten av Twilighthunkarna. Jag blev så glad och freakade typ ut. Sen så fick jag en kram av Kiowa och han och de andra "varulvarna" började posera eller jag vet inte vad framför någon färgglad bakgrund som helt plötsligt var där och jag tog massor av bilder och allt var superbra och jag var så glad. Sen vaknade jag. Tusan också. -.-
 
Sen somnade jag om och han var helt plötsligt tillfångatagen i min skola och var fastkedjad i något rum och när jag besökte honom var han jätteunderlig. Sen skulle jag åka moppe och det var jättekallt och när jag kom hem satt det massor av folk i min trädgård som att det var sommar fast det var snö ute. Sen blev mamma sur på mig och jag fick en vattenflaska med massor av is och snö. Min kompis ville befria Kiowa och det ville jag med, men samtidigt inte eftersom han ändå satt inne för något brott. Sen befriade vi honom ändå, åkte på moppen mitt i vintern och åkte och shoppade. Mer minns jag inte, jag minns bara att jag sov riktigt djupt och vaknade jätteskärrad och rädd, haha.
 
Alltså, hur kan man få ihop det egentligen, haha?! Första delen av drömmen var jättebra medan den andra var jätteobehaglig. Det låter ju inte så obehagligt, men när man upplever det och har alla detaljer, tro mig, det var obehagligt. ;) Vad hjärnan kan få ihop.
Malin

Ah, underlig dröm^^

Inga-Linn

Sv: Ja, magsjuka är det värsta som finns!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress