22 mars 2014

Nostalgi- E.M.D.

Musik


Mattias Andréasson, Erik Segerstedt, Danny Saucedo. Bilden är från Google.

Det är nog ingen nyhet att ett av mina favoritband länge har varit E.M.D. Jag ska redan nu ta och döda ryktet om att de har splittrats. Det har de INTE. De har bara tagit en paus för att fokusera på sitt egna ett tag och kommer att spela in igen så småningom. 

Med tanke på att de varit rätt så underaktiva har de blivit lite bortglömda (jag ska inte ljuga, jag har också glömt bort dem lite) vilket jag tycker är synd, så kände att de behövde få lite uppmärksamhet här då jag blev lite nostalgisk förut när en kompis skickade massor av snapchats på dem, hihi. ^^ 

I alla fall, ett riktigt bra band som varit en stor del av min barndom. ❤️ Jag och två kompisar uppträdde till och med som dem med Baby Goodbye (vi mimade, dansade, hade hatt, frack och hela paketet!) i en talangjakt i skolan när vi gick i femman, haha. 2011 var jag även på en konsert med dem, en av de bästa kvällarna i mitt liv. Hoppas verkligen att de är tillbaka snart! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress