10 saker jag tycker om: Härlig musik, fina vänner, julen, mysiga sommarkvällar, fina citat, charmiga killar, solnedgångar, popcorn, planering, frozen yoghurt.
 
9 saker jag tycker mindre om: Sjukdomar, skoskav, för varmt/för kallt (speciellt när man ska sova!), krig, misslyckanden, när saker inte går som planerat, att komma försent, när mobilen krånglar, harkrankar.
 
8 saker jag vill göra i framtiden: Resa till Italien, publicera en bok, få en av mina böcker gjord till film, gå på konsert med mitt favoritband, se en blåval eller späckhuggare, medverka i någon typ av sångtävling, lära mig dansa ordentlig salsa, gifta mig.
 
7 bloggar jag läser: Justanothermortal, Milina, Alicelindstrom, Amanda, AnitaCeline, Matilda (självklart många fler! ♥)
 
6 saker jag är rädd/känner osäkerhet för: Krig, att bli lämnad kvar någonstans, förlora någon kär, att vara själv bland mycket folk jag inte känner, höjder, känslan att känna mig övergiven.
 
5 saker jag ser fram emot: Gymnasiet, min fasters Glitterfest i Augusti, lära mig italienska på min gymnasielinje, ridningen som drar igång igen efter sommaren, åka till Österlen.
 
4 ord som beskriver mig: Höfter, fräknar, energisk, omtänksam
.
3 bra köp: Mitt blommiga linne, min blommiga vintageryggsäck, min planeringstavla med foton.
 
2 bra låtar: The Fray- Never say never,  Elvis Presley- Can't help falling in love with you
 
1 bra film: War Horse.
matilda

Vilket program ska du gå på gymnasiet? Hjälp mig gärna med vilket namn min nya kisse man så få på min blogg, puss!

Julia

Åh, jag har också alltid drömt om att kunna dansa salsa! Verkar så sjukt kul.

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress