23 februari 2014

Mys.

Okategoriserat

Hej! 
Gårdagen hos mina kusiner igår var trevlig. Vi började med lunch då lite andra släktingar kom också och sen tårta på det. Gott var det! På kvällen hade vi alla lite mys tillsammans med både kortspel och Melodifestivalen. Nu har man hört alla låtar och jag tycker ändå att det varit ett rätt så starkt startfält. Inte riktigt rätt låtar har gått till final alla gånger, men många är ändå bra och det finns några riktiga stjärnskott i Andra chansen som jag hoppas på! 

Imorgon börjar skolan igen efter sportlovet. Jag har tre prov som väntar, ett svenskaprov, ett skriftligt idrottsprov om livräddning och mitt första Nationella prov. Det är ett muntligt engelska. Är ju såklart lite nervös inför första, men engelska är min starka sida så känner mig ändå ganska lugn. :) Imorgon väntar ett dressyrpass på energiknippen Palette! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress