GHAA grabbarna leverar med nya Dance Practice-videos och jag älskar det! ♥ Denna låt har de inte ens uppträtt med live än så man hade ingen aning om hur dansen skulle vara. Så glad att de gjorde denna låt, gillar den verkligen, så gullig, man blir så glad och som vanligt riktigt grym dans. ^^
 
Fina killar. ♥
 
 
Cornelia

Dom ä ta mig fasen grymma!

sv: Tack! <3

Frida Christina

ja verkligen! :) ååh känns verkligen inte som att det är december redan!

bexollila

sv ja jag tkr också de är kul med förändring :D

Boel

Shit vad grymma!

Sv: Gör det :D

Cornelia

sv: Ja så himla skönt! :D
jaaa å han (har glömt namnet igen) som sjunger i början av denna video, alltså blir alltid så förvånad typ över hur sjukt snygg han är!

MartinaOlsson

sv; tack! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Svar: Tack! :)
Hoppas du får en fin kväll!

♫♪ sandra

- tack snälla!

emelie andersson

så fin design :) det blev jättefint. Alltid kul med lite ändring.

sv: ja det är en sån magisk känsla alltså :D och jag måste vara lite stolt över mig själv just nu för övningarna passade oss perfekt :) ibland är jag allt kreaktiv! så prova gärna dem, riktigt bra!

hanna

grymt snyggt när folk dansar :D

Isabell

Ha en fortsatt bra vecka! :)
Kram

Helena

Sv: ja eller hur :) hoppas du får en fin dag :)

Anonym

Sv: vare oxå :P

Elin

Bra video!

Life of Johanna

Eller hur, finns inget bättre än en renbäddad säng :)

Denise

Grymma killar! :D

Jessica

bra låt! :)

Sara

Duktiga :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress