Halloj!
Dagen har i största del spenderats på stan med familjen. Min sista julklapp inhandlades så nu är jag klar, himla skönt! :) Jag fyndade även lite till mig själv, två träningströjor för 29kr styck! Vi avslutade med lunch på en jättefin restaurang. 

Nu sitter jag och väntar på att Stina, Karin, Amanda och Nora ska komma hit. Det blir en liten myskväll med Just Dance och SingStar, haha. ^^ Skoj!

För övrigt är det ju jullov nu och jag har fullt upp. Väldigt mycket planerat, men det är ju roliga saker! ^^

Ha en fin lördagkväll, kram. 





Boel

Mysigt! Snygga tröjor och gott det ser ut :)

Sv: Visst är det :)

Johan

Det var ett riktigt kap du kom över där då, träningströjorna :)
Vi sjöng också lite igår, haha, fast då var det bara rakt ut, till gamla nostalgilåtar :)

SV: Haha ja, det fick du ju då :D
2006-2007 var åren då Hands up var som mest inne och det var nästan bara de tjag lyssnade på. Även årennefter det var det nästan bara Hands up, men det kommer senare i, kommande inlägg :)

Denise

Oj så billiga och snygga träningströjorna var! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress