Redan tredje advent idag, hjälp så fort tiden går! Snart julafton! ♥
 
Jobbet igår gick bra och var roligt! :) Detta påminde mig om att jag inte delat en video från sommarjobbet i somras! Jag hade helt glömt bort den. Inget märkvärdigt, men en kort smårolig video om min och Mollys sista dag på jobbet. ^^ 
 
Vi lekte lite på "transportverktygen", lekte spioner genom hela butiken för att kunna överraska med fika och underhöll både kunder och personal, hihi. ^^
 
 
emelie andersson

så mysigt :)

sv: ja visst är dem :D

Sandra

Kika gärna in på min blogg, har gjort ett inlägg om personliga julklappar man kan ge om man inte kommer på vad man ska köpa. Det är ganska mycket text men tipsen är väldigt bra om man vill ge något mer personligt! :)

Life of Johanna

Ja snart är det julafton

Anonym

Sv: tack det ska jag!

Boel

Rolig video haha!

Sv: Det är den! Läs den :D

miningalinn

Sv: Hah, ja det är konstigt!:)

Nelly

Härligt att det gick bra på jobbet :) Och vilken mysig video ^^

Celine

Åh gud vad jag längtar till julafton nu!

Elin

Såg kul ut hahah! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress