Här kommer några av alla 300 bilder som Lilly fotade häromdagen, haha. ^^ Jag har vart rätt emot photoshoots och aldrig fattat grejen med det, men när vi faktiskt hade ett syfte med den, jag ville ha bilder till en ny design och Lilly ville öva, så kunde jag ge det en chans. Det var faktiskt roligt och efter ett tag slappnade jag av och det kändes naturligt. Lilly är väldigt duktig och fångade många "in the moment" bilder och det är ju nästan dem som blir bäst! ^^
 
Så ja, det här är jag, kort och kurvig så det heter duga med 700 fräknar och gyllenblontlångt hår. ♥
 
Foto: Lilly Wiking (besök hennes blogg här)
 
 
 
 
jessy

SV; tack och bock :D

Elin

Fina bilder! :)

Ebba ♥

Superhärliga bilder!!

Carl

Jag var med klassen till Malta i år :) kommer ett inlägg med lite bilder därifrån också ;) vi åkte över till Sicilien och kolla på vulkanen Etna :)

linn

fina bilder!! :D

Sofia

fin du är :D

milina.blogg.se

så fina bilder :)

Anonym

Vad fina bilder

Anonym

Vad fina bilder

Josefin

Otroligt härliga bilder, fint solljus :) + wow vilken fin klänning!
Kram från Josefin.

Alice

Härliga bilder, jättefina! :D

MALIN

Jättefina bilder! Älskar ljuset i bakgrunden :)

Inga-Linn

Vad fina bilder!:)
Sv: ja, tak så mycket!:)

Anita

Så fina bilder !

Sandra

Åh så vackra!!!

linah

så fina:)<3

Matilda Sundin

Härliga bilder :D

william

snygga bilder:D gillar klänningen:D

Sv; Tack så Mycket:) haha aa;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress