Godkväll!
Lördagen var väldigt lyckad! Först ett träningspass och på kvällen drog jag till saknade Hilda! ^^ Vi hade himla kul och såg på Maleficent, åt taco, spontandansade, skrattade och hade det allmänt bra helt enkelt. Vi somnade väldigt sent och vaknade inte fören 11.30 idag. Kan inte minnas när jag sov så länge senast, vi var verkligen helt slut efter första skolveckan och en rolig kväll. Mysigt hade vi det i alla fall! ♥ 
 
 
 
Idag när jag kom hem så tränade jag igen. Det var inte meningen att jag skulle köra så länge, men kom in i ett bra flow och bara körde på så det slutade med att jag tränade i två timmar, haha. Himla skönt! Nu på kvällen tog jag en mysig promenad på en timme med fina Frida. ^^ Mysigt. En riktig träningsdag alltså! Nu är jag himla trött så snart väntar sängen. Imorgon är det måndag och andra skolveckan, går 8.40-13.45. :)
 
Ha det bra! 


Sara

Vilket underbart fönster. Och mysigt ni verkar ha haft det :)

SV: Tack så mycket :)

Kelly

Vad kul :) <3

Nelly

Det låter verkligen som en lyckad dag :)

Anita

Mysigt :)

Aili

Låter som en bra dag! :)

Sarah

De låter som ni hade de jättemysigt :)
De e så himla gott me tacos :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress