Idag började dagen med ett besök i den lilla staden Tomelilla. Vi gick runt där ett tag och det blev lite besök på olika affärer, bl.a. en Second Hand affär där jag fick med mig en tröja och så gick vi även in på Bo Ohlsson igen där jag denna gång fick med mig lite inredningssaker, ett armband och ett trepack med brödpinnar/breadstix. Jag har fått någon grej för dem, haha, de är så goda! Vi besökte även en mölla och jag försökte inviga min hatt, men det blåser lite för mycket här, haha.

När vi kom hem igen städade vi det mesta i huset eftersom vi åker imorgon. Dagen avslutades med middag på en supermysig restaurang i området och sen en promenad till en hage. Det är en jättevacker hage som gränsar till vattnet där det brukar gå kor och hästar. Där får man gärna gå och njuta av landskapet och djuren, men tyvärr såg vi inga kor eller hästar. En katt och en hare såg vi dock. ^^

Imorgon lämnar vi alltså huset i Österlen, men hem ska vi inte! Det blir 50-årsfest hos min faster och farbror och mina kusiner Emil och Jens med glittertema! Skriver mer om det imorgon. :) 

Har haft det himla bra här i Österlen dessa dagar. ❤️ 





Josefine

Fin du är!

sv: Ja tycker jag med, jag sommarjobbade på kyrkan..
Jaha vad roligt, jag ska gå stylist linjen :)

Amanda

Ser gott ut!

fashion

Så kul! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress