13 augusti 2014

Kommentarer.

Okategoriserat

Jag får dagligen fina kommentarer av er som jag läser och tar till mig. Tyvärr har jag inte möjligheten att svara på dem nu när jag är bortrest. Det är krångligt att svara via mobilen av många anledningar och tar himla lång tid när jag inte har Wifi och det blir helt enkelt inte bra. Därför tar det tid innan svaren kommer. 

Jag är glad att jag i alla fall kan uppdatera er dagligen med något "live-inlägg" härifrån. När jag kommit hem och skolan dragit igång igen KOMMER och SKA jag svara och läsa era bloggar mer regelbundet, för det vill jag verkligen. Just nu är det bara lite svårt att hitta tiden. Jag ville bara säga det. 

Ni ska veta att jag läser varenda en av era fina kommentarer och absolut inte ignorerar dem, och att ni alla har himla bra bloggar som jag läser och kommenterar så fort jag får tid. 

Kärlek till er alla. ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress