Halloj!
Första jobbdagen denna vecka avklarad och den har varit bra om man bortser från mitt zombiliknande beteende, haha. Skämt åsido, men hade svårt att sova inatt och vaknade tidigt så är jättetrött. Dagen rullade på bra i alla fall! Man har kommit in i det på riktigt nu så nu känns inte dagarna oändligt långa, man undrar istället vart tiden tar vägen. :) Imorgon återförenas jag med min jobbarkompis Molly igen som har haft semester, ska bli så kul!

Efter jobbet fikade jag med fina Tuva. Även om vi gått i varandras parallellklasser i flera år så var det inte förens de sista veckorna (då alla i och för sig blev tightare med alla när vi jobbade med musikalen) som vi klickade. Idag tog vi en fika tillsammans och det var så trevligt! ^^ Det ska vi göra om snarast. 

Nu ska jag nog ta och mysa ner mig någonstans med en filt och kanske se lite serier eller skriva lite. Vädret är inte riktigt på topp. 

Ha en fortsatt fin tisdag! ❤️





Kelly

ser gott ut :D

Anita

Smarrigt :-)

MALIN

Mhmmm.... Den fikan hade suttit fint nu ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress