16 augusti 2014

Glitterfest!

Värt att minnas

Nu sitter jag i bilen på väg till mina kusiner Emil och Jens och min fasters och farbrors fest.

 Det blir en riktigt festlig 50-årsfest med glittertema, så nu kör vi glitter all in! ^^ Jag kör på guld med mina högklackade, guldiga glitterskor och guldiga accessoarer. Min klänning är röd och lagom kort med lite utsvängd kjol och öppen rygg, rosett och en liten gulddragkedja.

 Den är supersöt! Det var ju den jag egentligen skulle haft på min avslutningsmiddag, men den kom ju för sent så fick ta en annan. Nu fick jag äntligen tillfälle att använda den! ^^ Ska se till att få ordentliga bilder. Sminkningen blir en lätt sotning med guldig eyeliner och eventuellt ett rött läppstift. Håret vet jag inte riktigt än. 

Det kommer bli så roligt! ^^ Även om alla är typ över 40 och Emil ska vara bartender, gör det inte så mycket. Jag, syster och Jens kommer ha så kul som bara vi kan tillsammans och dansa tills fötterna smärtar! 

Ha det bäst! ❤️
MATILDA

vad kul! :D kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress