Hejsan!
Nu bloggar jag för första gången från min iPhone 5s! Det känns himla bra och jag trivs väldigt bra med den. ^^ Måste erkänna att jag fick lite separationsångest från min gamla iPhone, haha. Jag har ju så mycket minnen och bilder från den! Fast det känns bra. ^^ 

I alla fall, nu är jag på väg till mina kusiner där det ikväll blir kräftfiske! Vi ska grilla vid sjön och så. Jag hoppas verkligen att vi får en lika härlig kväll som förra året! Himlen var så himla vacker och sjön spegelblank. Nu när jag tänkte på det slog det mig att jag aldrig la ut bilderna från den kvällen! Hur kunde jag glömma det, haha?! Då kom jag även på massor av andra inlägg jag glömt så i följd av det följer nu en lista på inlägg jag glömt som
ni förhoppningsvis kan se fram emot: 

* Kräftfiskebilder 2013
* Österlenbilder 2014
* Österlenshopping 2014
* Video- Sista dagen på sommarjobbet 2014
* Sommarens 50-årsfest

Säkert många fler, men de här ligger det fokus på just nu! :) 

Nu ska jag sysselsätta mig i bilen med lite musik och kommentarssvarande. 

Ha det bra! ❤️




bexollila

ja v isst var plaggen super snygga och dem ser galet sköna ut med :D

mot plus

funkar ju kanon med mobilbloggning! =)

ha en fin kväll! =)

Josefine ♡

sv: Okej, ja det var det :)

Anita

Åh, spännande med kräftfiske ju!! :)

Flisan

sv: javisst e dom ;)

Sarah

Kul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress