Hej!
Gick 8.10-15.00 idag och det har varit en helt okej dag. :) Vi har fått lite småläxor och sånt. Har egentligen inte så mycket att berätta, haha, men min iPhone 5s har kommit nu så sen ska vi åka och hämta den! Yey! ^^ Ikväll är det ju dressyrpass på Blackburn igen och just nu är det strålande sol. Hoppas bara det håller i sig så att vi kanske rider utomhus! 
 
Jag tänkte även informera om att jag åker till min moster och morbror i helgen med familjen. Vi ska fiska kräftor med dem och mina kusiner imorgonkväll och på lördag blir det firande av min kusin som fyller 19 år och kräftskiva. På söndag åker vi alla till mormor och morfar och hjälper dem att renovera lite i deras hus. Blir nog en bra helg! ^^ 
Jag ska fixa lite tidsinställda inlägg och uppdatera er när, och om, jag får tillfälle. :) 
 
Update: Fick reda på att jag ska rida Gypsy istället! Tycker om henne och vi samarbetar bra så det ser jag fram emot! ^^ Klockan 19.00 sitter jag upp!

Ha det fint! ♥
Josefine

Har också en iphone 5s dom är superbra, vilken färg har du?

sv: Tack :)

milina.blogg.se

nice :) har också en iphone 5s

Emelie

Låter som roliga planer!! :) hoppas ridpasset gick bra!:)

・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - alternativ blogg & hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

sv; åhhh jag med!!

Vem är Gypsy? :) är det en tinkerhäst? (tinkerhäst heter förutom irish cob på engelska också gypsy horse nämligen!)

fashion

Hoppas att du kommer ha en bra fredag! :D

Emelie

Låter som en mysig helg! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det låter som du kommer få en ganska rolig helg:) Ha det så bra.

Sara

Vilken härlig helg :)

Sarah

De låter som du kommer få en bra helg :)

vanja

sv: tack :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Nice med iPhone 5s! Själv gillar jag inte iPhone så mycket (har haft en 4s), men 5s är riktigt snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress