Hade ju ridlektion i måndags och det var dags för hoppning. Vi var utomhus, så härligt! Istället för att ha Blackburn fick jag ta Baltazar, men jag klagar inte ett dugg. Både hästarna är trygga och fina i hoppningen så det spelade ingen roll. :) Vi ska ju ha "prov" i dressyr nästa vecka och i hoppning lite senare som vi blir bedömda på så vi hoppade banan som vi ska hoppa då.

Vi började värma upp i alla gångarter och han var fin, jag fick bra fart på honom och en hyfsad form. Sen började vi hoppa fram i både trav och galopp och så byggde vi på massor av hinder och tillslut hoppade vi hela banan! I helhet så kändes det bra! :) 

Vi fick önska hästar till nästa vecka när vi har dressyrprovet och då önskade jag Grayson (såklart, hihi), Blackburn, Baltazar och Gypsy. ^^ 


Min älskling Grayson.
Alice

Härligt att ni fick vara ute och kul att det gick så bra! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress