Hej!
Skoljoggen idag gick bra och vädret var fint och lagom kallt, så det var bra! :) Nu har jag precis tagit en fika med mamma och syster och med vår granne som har råkat bli utelåst. Hon får inte tag i sin man och har inga bilnycklar så kan inte ta sig någonstans så efter att ätit äpplen och vinbär i trädgården så bjöd vi in henne på fika när vi kom hem. ^^ Så det kan gå! 

Nu pluggar jag lite NO och om en stund är det dags för ridning, hästbyte idag! :) Undrar vem jag får. Antingen skriver jag om lektionen ikväll när jag kommit hem, eller imorgon! Vi får se vad som passar bäst. :)




Josephine

Sv; Tack så mycket :)

Maolion

SV: Haha, det blev verkligen jättegott kan jag meddela ;)

Vilma Lindberg

Fin blogg! Var gärna med och tävla i veckans blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress