Hej!
Natten till idag har bestått av nervös sömn efter att ha somnat väldigt sent, också av nervositet och förväntan och drömmarna har allt varit bra underliga. Malta låg tydligen bara 100 meter från Sverige och klasskompisarna badade i jättestora badringar och så blev det krångel med pengarna... Haha, så man kan få ihop det ibland. ^^
 
Det kanske inte kommer som någon överraskning att jag är väldigt förväntansfull, ivrig och nevös, men enligt mig är det precis så det ska vara! Idag har jag gått igenom min packning ännu en gång så nu känner jag mig färdig och redo att åka! Jag tog också en tur på moppen, men annars har dagen varit lugn. :)
 
Ikväll ska jag ta och umgås med min familj och kanske se någon film med min fina lillasyster. :) Dock så ska jag lägga mig tidigt då jag och pappa (pappa är med i resegruppen som har ordnat med resan och ska därför följa med) ska upp tidigt för att sen bli hämtade och möta upp resten av klassen. :)
 
Jag har fixat tidsinställda inlägg till varje dag så helt tomt kommer det inte att bli. :) Jag kommer som sagt nog inte ha möjlighet att blogga på plats, men jag kommer ha mycket att bjuda på när jag kommer hem!
 
Ha det jättebra så hörs vi om några dagar! ♥
 
Maolion

Sv: Okej! Vad tråkigt att gå upp så tidigt^^ Men hoppas att du får det jätteroligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress