8 september 2013

Kort inlägg.

Okategoriserat

Hej hej!
Igår kväll åkte vi till några kompisar till familjen och åt middag. :) Det blev kött och potatisklyftor med olika tillbehör, jättegott! Det var en jättefin kväll med härlig sommarvärme. Vi såg lite på Körslaget, lyssnade på musik och hade det bra. Trevlig kväll! Idag åkte jag och familjen ut till skogen i hopp om att hitta lite svamp! Gissa hur mycket vi hittade? Inte en enda liten ätbar svamp, haha! Dock hittade vi lingon som vi plockade istället. :) Sen åkte vi till en sjö och fikade.
 
Imorgon är det måndag igen och ridning på kvällen. Eftersom jag var sjuk förra veckan när det var hästbyte så vet jag inte vem jag ska ha så det blir spännande att se! :)
 
Nu ska jag fortsätta titta på serien Teen Wolf som jag börjat följa med lite övertalning från Lilly och Jonna, haha. Sjukt bra serie, jag älskar den! ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress