Halloj!
Fjärde dagen på praon avklarad! Vi började med att plocka upp massor av ICA-varor och sen blåsa upp ännu fler ballonger till Maxi-kalaset imorgon. För övrigt så träffade vi Olle igen på lunchen, skannade in stöldvaror i datorn och plockade upp lite strumpbyxor och sånt. :) 

Vädret har varit väldigt ruskigt idag och när vi åkte hem på moppen regnade det så blev lite blöt, haha. Fast jag tycker om lite ruskigt väder i måttliga mängder. Mysigt. 

När skolan börjar igen är det dags för den praktiska delen av nationella provet i hemkunskap så jag provlagade min maträtt hemma till kvällsmat idag, böngryta med svamp och pasta med fetaostsallad. Jag är inget stort fan av varken bönor eller svamp, men jag ville ändå göra det, prova något nytt. :) Det smakade faktiskt helt okej med tanke på min relation till bönor och svamp, haha. :) 


Imorgon är det fredag och kalas på praon! Jag och Lilly ska kanske dela ut ballongerna vi blåst upp till alla barn. ^^



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress