Hejsan!
Idag så har det varit helt underbart väder! Strålande sol och värme. :) Jag åkte som vanligt till skolan imorse och sista lektionen hade jag ledigt för att avklara min sista körlektion! Idag körde vi mitt i stan med massor av trafikljus, regler, människor och bilar. Det var mycket att tänka på, men jag klarade det bra och blev godkänd! :D Nu har jag gjort alla körlektioner och är nu godkänd i den praktiska delen! Bara teorin kvar. :)
 
Efter det åkte jag och mamma och tittade på servetter och andra nödvändiga saker till konfirmationen och för att fira att jag blev godkänd köpte vi med oss lite fika. Mums! Till mat blev det också min favoriträtt, makaronpudding! Efter maten gick jag och syster ut med våra sötnosar Snuffe och Salmiak och de njöt verkligen av solen. ♥
 
Idag var det ju inte heller någon ridning då det är teorivecka denna vecka. Nästa vecka ska vi göra vårt hopptest! :)
 
Ha det bra! :)
//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress